خاطرات کودکی

به یاد تمام روز های خوب کودکی...

                                                             

این عکس یادتونه ! من که هر موقع این فیلم رو میدیدم می ترسیدم ،الانم همینطور!شما چطور ؟ اصلا یادتون هست؟

برای مشاهده بقیه عکس هاEmoticon کلیک کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

j,j
ساعت21:07---14 بهمن 1392
ن باباپارتیم کجابود،مااگه بخت داشتیم دم خونمون ی درخت داشتیم
پاسخ:(پس شما که نتونستید برای من کاری بکنیداشکالی نداره ولی من یه نهال قشنگ براتون میارم . الان بهتره برم پای تلفن بست بشینم شاید بوق آزاد زد و من شعرمو خوندم(حداقل برام دعا کنید تا خط از دست این بچه های بازیگوش آزاد شه ،اخه مگه ما دل نداریم؟)


j,j
ساعت20:37---14 بهمن 1392
ولی من فقط(اسم)اولین کارتونی ک مهندس گفت یادمه.ماشاا...نیس ک حافظم خیلی قویه فک کنم واسه همینه
پاسخ:سلام آقای jj.اشکال نداره یکی از عوارض درس خوندن زیاد همینه که آدم اطلاعات قبلی رو به یاد نمیاره !!من الان دچار شک وتردید شدم نکنه سن من ازشماوآقای مهندس بیش تره !!من چندساله که 10سالمه !مدتی که به برنامه عموپورنگ پیام میدم میگم می خوام بیام توی برنامه میگن فقط زیر6سال.حالاگناه من چیه که 4سال بزرگترم ولی من که دست بردار نیستم میخوام شعرتلفن گویاشون رو بخونم ولی این بچه های زیر 6سال مگه امون میدن هرموقع زنگ میزنم شعر بخونم اشغال میزنه!حالا شما اگه پارتیتون کلفته یه جوری من ببرید به برنامه عموپورنگ.(دیدید چه تر وتمیز تبلیغم کردم:-)


مهندس
ساعت14:14---14 بهمن 1392
برنامه السون ولسون هم خیلی وحشتناک بود.

یه برنامه هم بود که اسمش یادم نیست اما راجع به بهداشت بود و پاکیزگی

توش یه شلخته داشت که میرفت تو آشغالا می چرخید

یکی هم بود که میومد داد میزد و صداش کم کم ضعیف می شد و میگفت:

بچه ها ، سلامت باشییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییید
پاسخ:این برنامه هایی رو که گفتید قشنگ یادمه ولی این برنامه ای که یه شلخته تو آشغالا می چرخیدرو ازش خاطره ی مبهمی دارم ولی یادمه.ولی برنامه آخری که گفتید اصلا یادم نمیاد.شایدم موقعی پخش می شده که من توی کوچه مشغول خاله بازی بودم وگرنه که من هیچ کدوم از برنامه های کودک رو از دست نمی دادم.


محمدعلی
ساعت19:09---11 بهمن 1392
با اینکه انقد (بقوله خنده بازار بووووووووووووق بودین ) که دیگه توبه کرده بودم مطالبتونو بخونم یا بخوام نظر بدم درموردش
ولی این یکی فرق میکرد
بعضی از عکساش یاده گذشته هارو برام قشنگ زنده کرد
واقعا خوش به اون زمانا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 11 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط